Contributie

Contributie per  maand per 1 juli 2023:

Senioren / competitie (2e tem. 5e klasse)       € 21,00
Senioren / competitie (1e klasse)                      € 26,50
Senioren / Recreanten                                        € 18,00
Korting, alleen trainen                         -/-           €   2,00

Contributie per maand (jeugd):
2x trainen p/wk. en competitie                                   (ABC-jeugd)    € 23,50
1x trainen p/wk. en ca. 8 toernooien p/seizoen        (CMV)             € 15,00
Korting, alleen trainen                                                            -/-           €   2,00

• Alle nieuwe leden krijgen van de ledenadministratie een inschrijvingsformulier, via dit formulier wordt de vereniging gemachtigd de contributie automatisch te incasseren.
  • Voor 2023 zijn de incassomomenten op 15 september, 13 oktober, 10 november, 8 december en (2024) 5 januari.  Vervolgens elke tweede week van maand volgt de incassering van de contributie over de komende maand.
  • Leden die geen incasso willen afgeven, moeten de contributie/spelerskaart zelf overmaken op bankrek.nr.   NL72RABO03204.65.225   t.n.v. Dosko/Acta, Franeker.
  • Jeugdlid ben je  t/m 17 jaar.
  • De contributie wordt over alle vier kwartalen van het jaar betaald.
  • Bedanken voor het lidmaatschap moet voor 1 juli of 1 januari doorgegeven worden en dan ben je nog lid t/m 30 juni respectievelijk 31 december.

De penningmeester (penningmeesterdoskoacta@gmail.com)
Blijf óók op de hoogte